REVIEW : Keratina Lichida ANIAN


Salutare tuturor:)

Asa cum v-am zis intr-un alt review,cei de la Triodeluxe.ro mi-au trimis 3 produse ,pentru care le mai multumesc inca o data:)

Am lasat pentru un ultim review Keratina Lichida ANIAN deoarece am mai folosit-o si in urma cu 2 ani(o cumparasem din Spania de la Mercadona).

Am reinceput sa o folosesc din ziua in care am primit coletul cu produsele de la Triodeluxe .

Pentru inceput este bine sa citim ceea ce ne zic producatorii pentru a avea rezultatele dorite!

Keratina Lichida :Conţine ingrediente identice cu cele din structura firului de păr, care acţionează cu o intensitate cu atât mai mare cu cât părul este mai deteriorat.

Previne si combate caderea parului:
• Reface parul deteriorat
• Previne si combate matreata

Este o soluţie complexă de tratament şi ingrijire cu efect garantat dacă se aplică periodic şi în mod corect.

Acţiunea Keratinei Lichide ANIAN revitalizează strălucirea mătăsoasă, naturală a părului, revigorându-l şi dându-i volum, astfel încât să arate radios şi sănătos.
Instrucţiuni de folosire: Uscaţi părul cu prosopul după ce a fost spălat şi dat cu balsam. Aplicaţi ANIAN Keratină Lichidă, apoi masaţi uşor şi pieptănaţi.

IMPORTANT: Uscaţi uşor cu uscătorul de păr căldura fiind necesară pentru fixarea ingredientelor active pe păr. Coafaţi ca de obicei.

Keratina lichida are rolul de a reface, regenera, insanatosi, parul degradat

 Utilizarea pheon-ului este necesara din 2 motive:

1. Pentru a se prinde keratina pe firul de par.
2. Pentru ca alcoolul din compozitie sa se evapore. Astfel parul nu se usuca.

Se poate utiliza pheonul pana cand parul este uscat in intregime sau macar pana la o uscare aproape completa.

Se poate aplica keratina atat la radacina firului de par cat si in lungime, spre varfuri pentru cine are firul despicat.

Ce spun eu ?

Inainte de a-mi da cu parerea as vrea sa va descriu putin parul meu:este foarte dificil,este natural ondulat,cu firul subtire si uscat,iar de cand am intrat la facultate a inceput sa-mi cada cu pumnul,mai ales in perioada licentei.Pe langa asta,nu mi-l puteam usca niciodata cu pheonul pentru ca o  lua in toate directiile:)Am uitat sa precizez si faptul ca de cateva luni m-am pricopsit si cu ”o frumoasa” matreata!:D

In urma cu 2 ani cand am facut cunostinta cu acest produs nu am dat atentie instructiunilor.Ba am aplicat Keratina lichida pe parut ud fara sa il usuc,ba am aplicat pe parul uscat,numai ca la carte n-am facut…si apoi cine avea parul imbacsit si sarmos?EU bineinteles🙂

Acum am fost foarte atenta la instructiuni si pot spune ca dupa 5 folosiri am fost placut surprinsa sa descopar ca firul a devenit mai gros si nu se mai rupe asa repede.Poate mi se pare,dar nu-mi mai cade atat de mult…:) (Eu sper sa nu mi se para:D )

Pot zice ca parul meu este ceva mai ”frizzy”,dar keratina a reusit sa-l mai imblanzeasca ,fara a-l incarca sau luandu-i din volum.

De obicei mi se faceau ”noduri” la varfuri si nu-mi puteam baga niciodata mana prin par ,acum insa altfel sta treaba:) Toata ziua sunt cu mana prin el…il dau intr-o parte si-n alta😀

Vizual vorbind,este mai lucios si se vede mai sanatos,desi inca se mai simte aspru la atingere si nici de matreata n-am scapat.Ma gandesc ca am folosit Keratina lichida doar de 5 ori si nu au cum sa se vada toate rezultatele asa repede🙂

                                                                                               

Pot spune ca inca de la prima utilizare  imi pot aranja parul mult mai usor,fara prea mare bataie de cap,dar de obicei il las asa in voia lui:)

Sincer,pana acum sunt foarte multumita de keratina lichida si o voi folosi pana la ultima picatura pentru ca in felul asta sunt sigura ca imi rasfat parul,devenind in acelasi timp si mai sanatos!

Pretul Keratinei este de doar 36 lei ,iar cantitatea de 250 ml.

Avand in vedere faptul ca este un produs de calitate ,aratandu-si efectele pozitive inca de la primele utilizari,eu zic ca merita fiecare banut!

VA RECOMAND Keratina lichida  pentru ca stiu ca multe dintre voi aveti nevoie de un produs eficient ,cu rezultate imediate si la un pret bun! Puteti comanda AICI!

19 gânduri despre “REVIEW : Keratina Lichida ANIAN

  1. Am folosit si eu acus’ vreo 3 ani keratina si mi-a facut foarte bine parului ! foarte repede mi se rupea si se despicau varfurile extraordinar de urat plus mai avea si matreata ….si de cand am folosit aceasta keratina nu am mai avut astfel de probleme…doar cu matreata uneori…depinde de sampon! Oricum keratina este foarte buna, o recomand!

  2. mie frica sa incerc orice sanpon si alte minuni din simplu motiv fac repede bubite ,matreata ,mancarimi ale scalpului ,nu am incercat niciodata aceasta keratina sau alta ,insa vad ca parul tau are o stralucire cea ce ma tenteaza si pe mine – nu detin o comoara capilara dar cele 3 fire care stau valvoi vreau sa le fac sa luceasca si sa le ingrijesc .

    • nu stiu ce sa zic…la mine a avut efecte vizibile,acum parerile sunt impartite,in functie de scalpul si sensibilitatea fiecaruia…eu sunt super multumita de ea.daca o vei folosi,te rog sa revii cu pareri,sa ne spui ce efecte a avut la tine🙂

  3. Si eu am auzit despre keratina, inca nu am nevoie de ea, dar dupa descrierea ampla facuta de tine cred ca este un produs foarte bun. Multumim !

  4. interesant.si eu am probleme cu parul .o sa mi-o achizitionez si eu pentru ca mai bine previn degradarea parului cu 36 ron decat sa il tund mereu si tot sa arate ca o matura ….Am mai citit articole facute la acest produs,dar asta al tau mi se pare cel mai complex cu cele mai multe informatii si detalii.bafta incontinuare!

Lasă un răspuns

