Review :Anian Crema de dus cu ovaz+Ceramide3


Neatza dragelor/dragilor:)

Am asteptat cateva zile pentru a face acest review deoarece am vrut sa fiu sigura de ceea ce scriu.

Am decis sa vorbesc astazi despre Crema de dus cu ovaz+Ceramide 3 de la ANIAN fiindca am folosit deja de vreo 6-7 ori acest produs si  mi-am format o parere…si inca ce parere:)

Voi posta intai ceea ce zic producatorii:

ANIAN Cremă de duş cu ovăz, îmbunătăţită cu Ceramide 3, este un pas înainte în igiena şi îngrijirea zilnică a pielii.

Ovăzul, bogat în proteine, carbohidraţi, lipide, vitamine şi săruri minerale, hrăneşte, hidratează, catifelează şi protejează pielea, în special pielea sensibilă şi delicată, pentru care folosirea acestui gel este foarte recomandată.

Ceramide 3, componentă fundamentală a pielii, asigură reînnoirea stratului de protecţie naturală şi reprezintă o barieră împotriva deshidratării. Este recomandată, mai ales, pentru refacerea şi protejarea pielii uscate, sensibile. Datorită excelentelor sale calităţi este ideal pentru îngrijirea naturală a pielii.

Parerea mea esta ca Crema de dus cu ovaz+Ceramide 3 este exact ceea ce are nevoie pielea pentru a fi curata si sanatoasa.Am observat inca de la prima utilizare ca dupa folosirea acestui produs,pielea ramane fina,catifelata si hidratata🙂

Dupa cum se observa inca de pe ambalaj,ingredientul principal este ovazul ,asa ca are un parfum placut si discret ,insa nu va pot spune daca se mentine sau nu pe piele pentru ca dupa fiecare dus eu ma dau cu lotiune de corp:)

Imi mai place la aceasta crema de dus faptul ca face spuma destul de multa si curata foarte bine! Ce sa mai….pielea mea se simte rasfatata si seara si dimineata!🙂

Este un produs super bun pe care il recomand pentru ca merita!

Consider ca are un plus foarte mare calculand dupa CALITATE-PRET-CANTITATE! Calitatea este la maxim,pretul de doar 16 ron pentru cantitatea de 750 ml… mi se pare mic pretul privind mai ales dupa  Cantitate!

Avand in vedere faptul ca face multa spuma si nu este nevoie sa folosesc mult produs si mai are si o cantitate considerabila,ma gandesc ca imi va ajunge mult timp!Dar cu siguranta dupa ce il voi termina imi voi comanda altul,dar nu numai! As vrea sa incerc cat mai multe produse ANIAN pentru ca deja cateva imi fac cu ochiul inca de pe acum😀

Le multumesc  celor de la triodeluxe.ro  ca mi-au dat ocazia sa testez acest minunat produs de care sunt mai mult decat multumita!

In concluzie,RECOMAND  Crema de dus cu ovaz+Ceramide3 de la Anian !Sunt foarte multumita de ea si gandindu-ma la raportul calitate-pret-cantitate cu siguranta merita toate laudele si aprecierile!

Astept parereile voastre referitoare la acest produs,daca l-ati folosit pana acum ,daca nu il puteti achizitiona de AICI !

24 de gânduri despre “Review :Anian Crema de dus cu ovaz+Ceramide3

  1. Eu folosesc gelurile de dus de la avon…imi plac mult ca au mirosul foarte puternic unele…dar l-as incerca si pe acesta …cred ca face foarte bine pielii !

  2. Nu am folosit aceasta crema.Momentan folosesc geluri de dus de la Avon,dar folosindu-le de ceva timp m-am cam plictisit de cateva dintre ele:))

  3. chiar cautam un gel de dus bun dar fara prea mult parfum pentru ca ma irit.buna treaba cu reviewul acesta,ai vb foarte frumos,se vede ca iti place.cu ocazia asta la urmatoriul salariu imi voi achizitiona acest gel de dus si inca cateva produse de pe triodeluxe.Felicitari pt articol!

  4. Inseamna ca-mi va placea si mie daca face multa spuma..si imi place ca face pielea catifelata si o hidrateaza,iar pretul e foarte bun avand in vedere cantitatea produsului.

Lasă un răspuns

