REVIEW Sapun Lichid Avena :)


Acum 2 zile am primit coletul de la TRIODELUXE si asa cum au promis,au trimis cele 3 produse🙂 MULTUMESC!

Voi incepe cu un review pentru SAPUNUL LICHID AVENA.

Cand am ajuns cu produsele acasa,primul lucru a fost sa ma spal pe maini cu acest sapun,am vrut neaparat sa-l incerc🙂

Am citit  Ce spun producatorii despre el : Conţine extract de ovăz şi ingrediente naturale utilizabil pentru orice tip de piele în special pentru pielea sensibilă şi delicată. Conţine extras de cocos, aloe vera.

Parerea mea :    Pana aici este bine am zis! :)L-am folosit 1 data…de 2 ori….si am pierdut sirul.

Este a treia zi de cand il folosesc si deja m-a cucerit iremediabil. De vreo 2-3 ani folosesc doar sapunuri lichide pentru ca mi se par mai practice decat cele obisnuite  si sunt si mai usor de folosit.De obicei imi cumpar un sapun lichid daca l-am mai avut inainte sau daca l-am testat la cineva(rude,prieteni) pentru ca doresc ca in momentul in care il achizitionez sa fiu multumita de cum curata si sa nu usuce pielea.Acesta a fost lucrul care mi-a placut cel mai mult la sapunul lichid Avena .

Pe langa faptul ca are un miros delicat si placut care se mentine dupa spalare,lasa pielea fina si curata !

Imi place nespus de mult la acest sapun lichid textura sa cremoasa si delicata  si faptul ca face multa spuma:X !Este exact ceea ce imi doresc de la un sapun  !

Un atu al acestui produs este pretul ,doar 14,00 lei si nu este un pret deloc mare pentru calitatea acestuia!Mie mi se pare rezonabil,Voi ce ziceti?

Termen de valabilitate: 12 luni de la deschidere.

Cantitate: 500 ml.

In conluzie ,ce ma bucura cel mai mult la acest produs este faptul ca hidrateaza si improspateaza mainile datorita parfumului discret ,curatand  foarte bine pielea dar nu si buzunarele😀😛 :)! VI-L RECOMAND!

ASTEPT PARERILE VOASTRE!🙂

20 de gânduri despre “REVIEW Sapun Lichid Avena :)

  1. Eu nu prea foloseam sapun lichid pana nu demult…nu stiu din ce cauza nu-mi placea….pana intr-o zi am ramas acasa fara sapun solid si am zis hai ca nu mor daca ma spal si cu cel lichid…..si tin sa-ti zic ca de atunci m-am indragostit de el…:-) Iar acesta din postare imi place mult mai ales ca este si pentru pielea sensibilă…si conţine extras de cocos si aloe vera….cred ca e super-super bun!

  2. eu folosesc sapun lichid foarte mult ,ador sapunurile ce lasa un parfum usor dupa spalare ,daca nu mi usuca pielea si face multa spuma atunci esunt fanul lui ,vreau sa am sansa sal incerc.

  3. Eu nu prea folosesc sapun lichid,poate atunci cand merg prin excursii ,la mare;))
    Imi place sa ma spal pe maini cu gel de dus:D

  4. Multumesc,chiar este foarte bun si sa stii k are un miros placut,dar nu puternic .Eu pana la aceste produse nu am mai folosit nimic din aceasta gama ,dar cu sigurata de imi voi achizitiona si alte produse Anian ! :* kiss

  5. Sa-l folosesti cu placere! Intradevar produsele ANIAN sunt foarte bune si eu sunt multumita de cele pe care le-am incercat si sunt convinsa ca si acest sapun este minunat. Cred ca miroase foarte frumos!
    Pupici :*

  6. am citit despre sapunul acesta numai lucruri bune,si sa sti ca 14 lei nu este mult pt un produs de calitate.urasc sapunurile care costa mult si usuca mainile si pe deasupra nici nu curata🙂

Lasă un răspuns

