Lotiune tonica


Comanda trecuta(c 06 pentru cunoscatori) mi-am reachizitionat Lotiunea tonica astringenta Clearskin pentru punctele negre cu acid salicilic 2%  de la AVON.

Avand probleme cu tenul,imi este absolut necesar acest produs,de care sunt mai mult decat multumita :)De aceea m-am hotarat sa vi-l prezint si voua,desi sunt convinsa ca multe dintre voi il cunoasteti 🙂

Eu il folosesc dimineata si seara dupa ce ma spal pe fata/demachez.Imi simt fata mai reimprospatata si de cate ori apare cate un cos are grija sa il usuce cat mai repede 😀 iar asta-mi place la nebunie :X

Mie personal,acest produs imi ajunge undeva la 2,5 -3  luni maxim.Uneori il folosesc si de mai multe ori pe zi,in perioada cand imi apar cosuri:)

Mod de folosire:  dupa curatarea pielii ,aplicati pe fata si pe gat cu ajutorul unei dischete demachiante .Nu clatiti.Se foloseste de 2-3 ori pe zi!

Datorita tehnologiei Blackhead Clarifying,Lotiunea tonica astringenta Clearskin pentru puncte negre cu acid salicilic 2% de la Avon,curata grasimea in exces pentru a tine punctele negre sub control.Pielea se simte revigorata si improspatata .Unde mai pui ca in C7 ,poti comanda 2 produse la doar 19,98 ron .

Pentru mai multe detalii vorbim AICI !

Eu ador acest produs si il folosesc cu mare placere:)

Voi ce parere aveti?L-ati incercat pana acum?

22 de gânduri despre “Lotiune tonica

  1. Si eu am acest produs, dar nu staim clar cum se foloseste. Pur si simplu il aplicam ca lotiunea tonica cu extract din trandafir. Acum am inteles ca trebuie aplicat cu o discheta sau cu putina vata. Multumesc.

    • In c8,brosura actuala costa 9,99 ron
      Daca te intereseaza ,te pot inscrie ca si reprezentant si ai discount de la 15 %,iar la o comanda de 140 ron,pe langa 15% primesti si un ruj+rimel! Iti poti scoate produsele tale gratis!!

  2. Am avut si eu una pentru puncte negre dar nu facea mare lucru.
    Am sa o incerc si pe aceasta sa vedem cum ca,ca mare problema am cu punctle astea negre:))

    • practic daca ai multe puncte negre ea nu ti le face sa dispara…te ajuta ca sa nu iti mai apara…eu personal o folosesc de 2-3ori pe zi,si nu mi-au mai aparut,mi-au ramas doar cele vechi :)( care dk mi le scot,incep sa dispara unu cate unu…rar ce-i drept,dar dispar) 😉

Lasă un răspuns

