CREIOANE 3 in 1 CHANEL


De Sf Gheorghe am primit de la sora prietenului meu un frumos set de 12 creioane de la CHANEL PARIS .Ele sunt numerotate de la 001 la 012 si sunt 3 in 1 :buze,ochi si sprancene!

Pot zice ca m-am indragostit pe loc de aceste creioane!

Toate creioanele au o textura matasoasa,catifelata ,sunt atat de fine si prietenoase:)

Folosite la ochi,sprancene sau buze ,ofera cu maiestrie un avantaj persistent !Le folosesc destul de des,mai ales pe cele de sprancene.In special nr 004🙂

8 din cele 12 sunt  culori  vi, care mie mi se par potrivite pentru toate anotimpurile şi se asortează de minune oricarei culori de ochi.

 Cum am mai zis,imi place că rezistă toată ziua pe ochi, fără  să se întindă. Pur şi simplu stă cuminte unde l-ai aplicat🙂.

De asemenea le folosesc pentru a evidentia si a defini conturul dorit ,subliniind sau corectand forma Buzelor(nr 002,003,005,006,011,012),ochilor (001-012) si sprancenelor (nr 001,002,004,005).

Imi place varietatea de culori,de la negru,maro,roz la albastru etc .

Iubesc nuantele mate dar  le ador si pe cele sidefate,cu o tenta de sclipici.

  Imi place sa cred ca menirea machiajului este să scoată în evidenţă trăsăturile avantajoase şi să le ascundă pe cele nedorite,iar aceste creioane sunt minunate tocmai din acest punct de vedere!

Consider ca cele 5 culori cu sclipici reusesc sa te scoata din anonimat ori de cate ori le folosesti ,chiar si fara un alt fard de pleoape,doar conturandu-ti ochii:)

  Intr-un cuvant,sunt adorabile!                 

Astept si pareri!🙂

18 thoughts on “CREIOANE 3 in 1 CHANEL

  1. sunt frumoase nuantele ,eu am renuntat un pic la creione dar astept in curand sa ma bucur si eu de o marca de creione ce o folosesc -cat costa si unde le gasesc ?

Lasă un răspuns

