INSCRIERI AVON !


Experienta mea cu Avon a inceput acum mai bine de 7 ani jumatate….eram la inceputul liceului si ca orice alta adolescenta eram preocupata de machiaj,bijuterii etc .

Mi s-a propus sa devin reprezentant pentru a avea o reducere la comanda:) Atunci nu intelegeam prea bine despre ce este vorba,dar mi-a placut idee si am intrat in mare si dinamica echipa AVON.

Acum am propria mea echipa de reprezentanti de care sunt foarte mandra 🙂 DIN ACEASTA ECHIPA PUTETI SA FACETI SI VOI PARTE!!

Probabil ca va intrebati care sunt avantajele unui reprezentant Avon ! Ei bine,sunt destule avantaje🙂

-Ai comision inca de la prima comanda ,acesta variind intre 15-40% in functie de suma comenzii.Comanda minima este de doar 140 ron (-daca tu iti iei produse de 50 ron,sora ta de 40 iar 2 vecine de 50,gata s-a strans comanda..

-Ai propriul tau cont pe http://www.avoncosmetics.ro ,propria ta pagina de reprezentant unde poti vedea toate noutatile🙂

-Primesti comanda acasa,gratuit,in maxim 48 ore

-Ai termen de plata al facturii de 14-16 zile🙂

-In fiecare campanie sunt programe motivationale prin care poti castiga diferite premii

-Ai posibilitatea de avansare si de a coordona o echipa🙂

-Si ai parte de tot sprijinul meu🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

Intra si tu in cea mai mare echipa de vanzari directe din Romania,familia AVON!

 

 

 

 

 

 

Pentru inscrieri sau orice intrebare ,nelamurire ,sau orice alta informatie doriti,lasati-mi mesaj si va raspund in cel mai scurt timp posibil!

6 gânduri despre “INSCRIERI AVON !

  1. Pingback: MEGA CONCURS: SACUL LUI MOS CRACIUN! | Elena Banciu

Lasă un răspuns

