GIVEAWAY Hand made!!!


#INCHIS#

 

 

 

Buna seara dragelor🙂

A venit vara…am inceput sa aruncam” cojoacele” de pe noi,sa ne imbracam cat mai deschis,cat mai colorat…suntem atente si la machiaj :)…de ce n-am fi si la accesorii?😀

Am facut astazi,special pentru voi,o bratarica si o pereche de cercelusi!:)Sper sa va placa!:)

DA,da v-am pregatit un nou giveaway ,oferit de mine😀

Ca la orice concurs,trebuiesc bineinteles,urmate niste reguli!

1.Like la pagina mea de facebook : https://www.facebook.com/elenabanciu89

2.Share la concurs pe pagina voastra de facebook( Share-ul trebuie pastrat pana la sfarsitul concursului )

3.Lasati un comentariu cu numele vostru cu care ati dat LIKE si link-ul unde ati dat Share la concurs.

Concursul incepe astazi pe 8 Mai 2012 si se va incheia pe 21 Mai 2012 !🙂

SUCCESSSSSSSSS!!!! :*

30 thoughts on “GIVEAWAY Hand made!!!

Lasă un răspuns

