SFORAITI?


Azi m-am intalnit cu niste vechi prieteni,pe care nu ii mai vazusem de cel putin 2 ani…

M-am bucurat si eu,s-au bucurat si ei ca ne-am revazut dupa atata timp…stiti cum este,distanta intre tari:D

Am mers la un suc si am inceput sa depanam amintiri…si inca ce amintiri! :X

Din amintire in amintire am ajuns la o plimbare cu cortul,lucru care s-a intamplat acum mai bine de 3 ani🙂 .Povesind noi asa cu zor,ne-am adus aminte,razand, de un alt prieten,care ne-a insotit atunci,dar care acum este plecat in strainatate:(

Lucrul care ne-a  facut sa radem vreo jumatate de ora(fara exagerare) a fost SFORAITUL lui.Si inca ce sforait :)) N-am putut inchide un ochi toata noaptea:)) Ehe,amintiri:)

Intorcandu-ma acasa,am cazut pe ganduri….noi am ras,da nu-i de ras….

Oamenii care sforaie,de cele mai multe ori nu sunt constienti de zgomotul pe care il produc,fapt pentru care poate  tulbura somnul partenerilor lor.

De multe ori,factorii care cauzeaza sau accentueaza sforaitul sunt diferiti.Poate fi vorba de o raceala,o rinita alergica sau polipi nazali (cea mai intalnita cauza).

Persoanele predispuse la SFORAIT sunt DE CELE MAI MULTE ORI barbatii,care sunt in general afectati de 3 ori mai multi decat femeile.In aceasta categorie intra  in special fumatorii si cei care au consumat  alcool  cu cateva ore inainte de culcare .

Persoanele supraponderale au o probabilitate mai mare de a incepe sa sforaie dupa varsta medie ,dar nu numai.!

In timpul unei raceli,ca si tratament contra sforaitului,faceti inainte de culcare gargara cu apa rece,in care ati pus 1 picatura de ulei de menta.Acest remediu largeste tractul respirator,reducand umflarea peretelui interior al nasului sau gatlejului!!

  Am citit undeva ca  -Recordul celui mai zgomotos sforait ii apartine unui barbat suedez,care inregistreaza 93 de decibeli(nivelul muzcii disco extrem de tare) !!!!

In concluzie,Dragelor ,nu va mai suparati pe partenerii de pat atunci cand nu puteti dormii noaptea din cauza sforaitului lor,SE POATE SI MAI RAU!!!!

7 gânduri despre “SFORAITI?

  1. Eu nu sforai … dar cand am fost gravida, de prin luna 7 pana cand am nascut asa sforaiam ca eu auzeam din somn si ma trezeam, iti dai seama !

Lasă un răspuns

