LALELE,LALELE


In fiecare dimineata cand ma trezesc,imi arunc ochii pe geam.🙂

Astazi insa,imi venea sa ies cu totul pe geam…a fost o desfatare a ochilor ceea ce am vazut…gradinita mea arata ca un camp de LALELE …iar dintr-o data am inceput sa fredonez frumoasa melodie a lui Luigi Ionescu ….

    Lalele,lalele                                                                                              

      Frumoase ca visele mele

       Suntem uniti si fericiti

        Lalele,lalele infloriti

         Lalele…

         Lalele,lalele

        Frumoasele mele lalele

         Cat indragesc aceste flori,

        Picturi de multe culori ……

Dupa cum bine stim cu totii,Laleaua este simbolul Olandei .

Aceasta floare gingasa si colorata dateaza inca in secolul al XVII-lea si era cultivata doar de catre aristocrati,deoarece erau considerati singurii in masura sa aprecieze frumusetea lor.Astazi insa se cultiva pe toate continentele:)

In prezent exista peste 150 de  specii de bulbi si peste 5000 soiuri intr-o gama foarte larga de forme si culori in intreaga lume.🙂 Eu insa nu am decat vreo 2 specii si cateva soiuri ;))

Daca si voi indragiti aceste minunate flori Si aveti mai multa experienta si mai multe specii sau soiuri,va astept cu o parere si cu sfaturi….si de ce nu,un schimb de bulbi😉😛

O zi cat mai placuta si colorata tuturor!

                                                                                    

6 thoughts on “LALELE,LALELE

  1. iubesc toate florile atat de gradina cat si de geam , insa ce nu pot tine la apartament duc la tara si acolo am o adevarata minigradina de pui ,flori ,si rasaduri .lalele sunt flori superbe .

Lasă un răspuns

