INCEP ARSURILE SOLARE!!!


A venit vara si ca in fiecare an ,ma ingrijoreaza expunerea la soare.Din ce in ce mai dese sunt exploziile solare ,iar ultravioletele abia asteapta sa ne atinga pielea:)

Chiar daca arsurile solare vizeaza cel mai des persoanele cu ten deschis deoarece pielea acestora produce cantitati mici de melanina(pigment protector) ,ele pot afecta pe oricine se expune la soare in zilele toride de vara!Cei mai afectati pot fi copii,batranii si cardiacii…dar nu numai!

Trebuie evitata expunerea excesiva si repetata la UVA,deoarece poate sa apara ridarea prematura si poate creste riscul de cancer,la fel ca si  supraexpunerea la raze UVB.Inflamarea si sensibilitatea cresc cateva ore dupa expunere si dureaza pana la o saptamana.De cele mai multe ori pielea face basici.😦

Pentru o arsura medie,va pute-ti pudra cu malai!🙂

Alte metode naturiste,din batrani urmate ar fi ungerea zonei afectate cu iaurt,otet sau ulei de masline(mai nou).Toate acestea au efect GARANTAT! Eu mereu folosesc uleiul de masline sau otetul:)

Basicile nu trebuiesc sparte,iar pielea arsa nu trebuie cojita! Este nevoie de folosirea unei creme hidratante contra uscaciunii si a cojirii!             

PIELEA ARSA TREBUIE PROTEJATA DE NOI EXPUNERI LA SOARE!!!

Pentru a preveni arsurile,inainte de a va expune la soare trebuie sa va ungeti cu o crema cu factor de protectie de minim 15,in functie de tipul de piele.Ca o protectie suplimentara incercati sa purtati cu tesatura deasa (Inul este cel mai practic:D ) si evitati soarele puternic intre orele 10 si 16.

:)   Un leac  grecesc traditional pentru arsura solara se prepara din petale de trandafir muiate in otet.Otetul are un efect racoritor,iar petalele de trandafir cicatrizeaza!

CERETI URGENT AJUTOR DACA aveti febra,frisoane,ameteli durere de cap sau varsaturi,deoarece este posibil sa va fi ales cu o ditamai INSOLATIA!!!

                       NU UITATI!!!!

Beti multe lichide,multa apa…cel putin 2l pe zi si mancati fructe care contin cel putin vitamina C si E pentru a va mentine pielea hidratata!!!!

BUCURTI-VA DE VREMEA FRUMOASA DE AFARA! WEEK-END PLACUT!!!🙂

7 thoughts on “INCEP ARSURILE SOLARE!!!

  1. Eu la soare nu prea ma ard….dar in schim la solar m-am ars de vreo 2 ori de am zis ca altu’ nu mai merg cat traiesc! Ultima data a fost fix acu’ o luna…aveam o nunta la un prieten si vroiam sa fiu bronzata si eu….la soare nu aveam unde sta ca tot noros a fost si ploi si asa am ajuns la solar…de am facut 2 sedinte de cate 10 minute … la o zi distanta intre sedinte……deci nu pot sa-ti zic ce usturime am mancat ….si peste vreo saptamana mi-a mers si pielea….oricum a treia oara nu mai fac o astfel de greseala🙂

  2. am patito intr-un an ,am mers la pescuit era inourat si peste zi a esit un soare de am venit cu peste ioc dar arsi de soare de nu mai puteam de durere , cu iaurt ,albus de ou ,

  3. Eu am patit-on acum 2 ani.Zici ca nu mai vazusem soare in viata mea,m-am ales cu usturimi ingrozitoare ale spatelui,ma ustura pielea atat de rau incat am dormit cu prosoape ude pe mine:))

Lasă un răspuns

